tisdag 28 augusti 2012

Glest mellan inläggen...


...för att tiden inte räcker till!
Jag har rensat i skafferiet. Sådant som gick ut 2009 är väl ändå ok att kasta nu?


Vi har haft gäster, här en av alla fina presenter vi fick.
Jag gillar kökshanddukar men av någon anledning köper jag inte dem till mig själv. Därför blev jag extra glad när jag fick nya fina!


Sen är det ju de där vardagssysslorna, laga mat, städa, läxläsning, träning, tvätt och annat som tar tid.
Jag trodde jag skulle ha mer tid nu när barnen är relativt stora och klarar mycket själv, men det känns som jag har mindre tid nu! Hur kan det bli så?


14 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Haha då var det ett tag sen du rensade alltså :D

Ha en bra dag!

Lippe sa...

Jag har haft jätte glest mellan mina inlägg sista månaderna men nu börjar jag nog komma igen! Tror att det kan gå i perioder och att ibland så orkar man inte!

Mallan sa...

Jaså det är sådant du har haft för dig! Vi har saknat dig :-) kram

Tingeltangel sa...

Jag har aldrig förstått hur du mäktat med att blogga så flitigt tidigare. Ärligt talat tycker jag det här är mycket mer normalt. :) Livet pågår ju i turbofart runt omkring en hela tiden. Men det förstås, det är roligt att följa flitiga bloggare.

Västgötskan sa...

Haha! Skulle behöva rensa här också... *harkel* :-D

Kram M

Anna sa...

Jag rensade mitt skafferi i helgen men de äldsta var 2010 :)

Ja konstigt att tiden aldrig räcker till!!

Maria sa...

Små barn - små bekymmer = gott om tid.
Stora barn - stora bekymmer = ont om tid.

Kanske??

tinajo sa...

Hehe, alltid spännande att rensa skafferiet! :-)

Hörni sa...

Ibland tar det bara tvärstopp med det där bloggandet. Det får vara så i perioder tycker jag.

Ninja sa...

Jag känner igen mig :)
Men blogga ska ju vara kul och det är det inte om man känner sig pressad.
Jag kommer att blogga med ro detta år, med en föresats att vara relativt uppdaterad :)

Shamrock sa...

Jag brukar oxå hitta gamla saker i skafferiet. Och jag funderar alltid på var de kommer ifrån för inte kan jag ha köpt och glömt?

Therese sa...

Ha ha ja jag städade också skafferiet å kastade alal kryddor från 07-09 tills ajg kom på att endast burkarna var gammla å att jag fyllt dem med refillpåsar *garv* KRAM!

Ama de casa sa...

Jag tycker det är lite jobbigt med nya kökshanddukar. Innan dom blir inkörda...
Men dom där var jättefina :-)

anne sa...

Andra prioriteringar?

Ungefär som med bloggandet, skulle jag vilja påstå...:)

Mitt bloggande i alla fall.