onsdag 28 november 2012

Hej vänner!

Tanken på att blogga finns hela tiden, men tiden har inte riktigt funnits eller tagits. Varit inne och tittat till bloggen och ser att några tappra kikar in i bland. Roligt! Ja, kanske inte för er eftersom det inte händer så mycket här!

Vad har hänt de senaste tre månaderna då? Otroligt mycket! Det finns ju mängder av stoff till bloggen. Jag har gått en kurs på universitet och klarat den trots att jag vid fler än ett tillfälle funderade allvarligt på att hoppa av. Men som sagt jag bet i hop och kan numera skryta med 7,5 högskolepoäng till!

Jag har varit på semester i Amsterdam, en helst fantastisk stad enligt mig och maken! Återvänder gärna dig och kanske plågar er med 7000 foton därifrån! ;)

Annars går dagarna fortfarande rasande fort och jag förstår inte riktigt att jag hann blogga så mycket som jag gjorde innan. Då skyllde jag på att jag inte tittade på TV, det gör jag inte nu heller men hinner ändå inte med bloggandet... :)

Jag vill blogga och kanske jag börjar igen, men när vet jag inte och hur ofta vet jag inte heller men en sak är säker. Jag saknar bloggvänner, härliga kommentarer, att läsa era roliga och tänkvärda inlägg så vem vet, kanske är jag tillbaka en dag!
Tills dess, ha det bäst!


Förresten, jag ser ut precis som vanligt om ni undrar! :)




23 kommentarer:

Shamrock sa...

Ibland behöver man ta en paus fast man egentligen inte vill. Ta hand om dig och kom tillbaka när du har tid igen - vi väntar. Ha det så gott

Dubbelörn sa...

Jag har också varit off, men har nu gjort come back. Nu droppar du mängder med intressanta lösa trådar. Och självklart vill vi veta ALLT om dem. :D

Kram vännen

Anna sa...

Åhh va kul och höra ifrån dig!!
Tittar gärna på bilder så visa du :)

Väntar nu på nästa inlägg!
Kram

Petra sa...

Åh vad skoj att se dig här och du var dig verkligen lik :-)

Diana sa...

Men hallå! Du får helt enkelt se till att skaffa dig tid, jag vill ju veta ALLT! :)

BP sa...

Ja vi har ju hållit upp ungefär lika länge om man säger så....
Stort GRATTIS till dina högskolepoäng.
EK slutar - undrar varför;-)
Amsterdam är världens ballaste stad. Håller med dig. Den staden har ALLT.
Jag tittar faktiskt på TV nu... och somnar, vilket jag inte gjorde när jag bloggade. Undrar varför;-)
Saknar också bloggkompisarna, men har fått konstatera att jag saknar bloggen mycket mindre än vad jag trodde jag skulle göra.
Kram

Hörni sa...

Jag saknar dig! Men kul att äntligen höra av dig en gång i alla fall.
Grattis till högskolepoängen, bra jobbat! Och vilka rådjursögon du har, det har jag inte tänkt på förut. ;)

Kicki sa...

Tycker nog att du ser lite annorlunda ut;) Jag har också mindre tid för bloggandet nu förtiden... Kul att du visade dig!
Kram

Mamma med ambitioner sa...

Hej Vännen!
Jag saknar dig och våra bloggsamtal. Minns när vi hade all världens tid till detta forum och hjälptes åt att skapa länkar och förstora foton.
Jag bloggar fortfarande men inte lika frekvent. Jag vill också mera men......
Jag är också snart färdig med mina studier. Ser att du satt upp advents kransen, jag är också sugen att fuska lite. Ha det bäst fina du, sköt om dig och kom snart tillbaks.
Största kramen Kristina

Amazingdays sa...

Hej på dig.
Det var länge sedan sist och jag saknar dig lite.

Jag hittade en bild på din blogg på en vacker present från Cervera. Är det OK om jag lånar den? Jag länkar till dig.Jag tror den var från 2010 någon gång.

Ciao
Carina

Amazingdays sa...

Hej igen.
Bilden var från augusti 2010, 10:de tror jag...
/Carina

Sussie sa...

Ja men det var på tiden du hörde av dig på bloggen :)
Kul läsning som vanligt, Oj vad duktig du varit...tufft men fina poäng ;)

Du får skaffa dig lite "Egen" tid...då du bestämmer vad bara du vill och vad bara du ska göra...så kommer det säkert ett och annat inlägg i bloggen..Yes !!

Btw...lika snygg som vanligt..hihi

Kram

Malla sa...

vilka stora ööööögon du har! :)
kul att du skrev en rad, saknar dig!

mittilivetochjag sa...

Kul att höra från dig! Vi finns kvar när du har lust att komma tillbaka. Bloggandet tar ju väldigt mycket tid så det är ju inte alltid man känner för att blogga. Ha det gott!
Kram!

Jeanette sa...

Blogglusten och tiden kommer och går, men det var kul att se dig igen!
Kram

homemadebyanna sa...

Ville bara skicka en kram till dig
Anna

Camilla sa...

ÄNTLIGEN !!!!!!!!!!!!!! <3 <3 !

Mary sa...

Saknar att följa dig i din vardag och fest som du alltid lyckas skruva till så att det blir roligt. Fast sådan är du ju. Både skruvad och rolig :)
Kram Mary

Tingeltangel sa...

God Jul! Kram.

Anonym sa...

kram!!colapeps

Afrodite sa...

Men HEJ! Vad kul att äntligen få ett livstecken från dig! :)
Blogga ska vara kul och inget måste. Pausa du tills lusten återkommer. Ser fram emot det dock! :)
God fortsättning och kram från mig!

Decdia sa...

Tittade igenom ett gammalt inlägg och såg en kommentar från dig. Hoppas att allt är bra med dig!

Decdia sa...

Jag hoppas att du har det bra och hoppas även på en liten uppdatering!